Order plaatsen

In slechts enkele stappen bestel je je eenvoudig Print & Sign producten online.

Stap 1: Kies je product

  • Selecteer het gewenste product en bepaal de gewenste producteigenschappen. Dit doe je eenvoudig op de betreffende productpagina. Op de productpagina staan de opties die wij standaard aanbieden. Staat de gewenste er niet tussen. Neem dan contact met ons op om te informeren naar de maatwerk-mogelijkheden.
  • Wanneer je bij alle producteigenschappen een keuze hebt aangevinkt, verschijnt onderaan de pagina een prijsoverzicht. Klik vervolgens op de prijs van de door jou gewenste oplage en levertijd.
  • Klik in het keuzemenu op welke wijze je het ontwerp wilt aanleveren. Bestel je een product dat niet bedrukt wordt? Dan wordt je gelijk doorgestuurd naar de winkelwagen.
  • Je kunt desgewenst verder winkelen. Is je bestelling compleet? Klik dan op ‘Bestelling doorvoeren’.

Belangrijk om te weten omtrent het aanleveren van ontwerpen:

Je kunt je ontwerpen op verschillende manieren bij ons aanleveren:

  • Directe aanlevering met online bestandscontrole. Upload je bestand(en), controleer en positioneer deze gemakkelijk zelf. Na correcte aanlevering is het bestand direct gereed voor productie. Aanvullend doen we nog een visuele controle.
    Online designer. Beschik je nog niet over een ontwerp? Geen probleem. Met de online designer maak je eenvoudig het ontwerp zoals jij het wilt. Nadat je het ontwerp hebt gemaakt is deze gereed voor productie. Aanvullend voeren wij nog een visuele controle uit.
  • WeTransfer. Zeer zware bestanden of afwijkend bestandsformaat. Stuur je bestanden na het plaatsen van je bestelling via WeTransfer onder vermelding van je bestellingsnummer. Wij zullen je ontwerp(en) handmatig controleren en verwerken.
  • Alternatief aanleversysteem. Upload je bestand(en) die door één van onze medewerkers wordt gecontroleerd.

Stap 2: Bestellen en inloggen

Ben je al klant? Log dan in met jouw accountgegevens. Ben je nieuw klant. Maak dan een nieuwe account aan. Door een account aan te maken beschikken wij over de benodigde gegevens om de bestelling te verwerken en kunnen wij je op de hoogte houden omtrent de voortgang van je order.

Stap 3: Levering en betaling

  • Je kunt ervoor kiezen om je bestelling op je vaste afleveradres of op een nieuw afleveradres te laten leveren. Veel orders kunnen ook afgehaald worden bij een pick-up point.
  • Je hebt de keuze uit verschillende betaalwijzen:
    • iDeal, Creditcard of vooruitbetaling: zodra de betaling is ontvangen, wordt je bestelling in behandeling genomen.
    • Afterpay: Betaal achteraf via Afterpay. Deze optie is niet mogelijk bij alles orders. Zie je de optie niet tussen de betaalmethodes staan? Neem dan contact met ons op.
    • Conform betalingsafspraak: Beschik je over een betalingsafspraak met ons? Dan kan je deze optie selecteren op je bestelling af te ronden. Zie je deze optie niet tussen de betaalwijzen staan? Neem dan contact op met je accountmanager.

Klaar!

Onze levertijden gelden vanaf het moment dat wij beschikken over een productiegeschikt en dat de betaling is voldaan, Afterpay de order heeft geaccepteerd, of de betalingsafspraak is geaccordeerd. Via je persoonlijke account kun je de bestelstatus van je order volgen.

© 2016 - 2025 Eurovlag - Signdirect Nederland B.V.